.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیروزی صنعت ساری مقابل پیام مخابرات فارس

تیم فوتبال صنعت ساری مسابقات فصل جدید رقابت های جام آزادگان را با پیروزی آغاز کرد.


به گزارش مازندلیگ، تیم صنعت ساری که طی هفته های گذشته به طرز وحشتناکی درگیر مسائل مدیریتی شده بود، امروز با تیم تحت هدایت رضا تقوی به مصاف حریف شیرازی خود یعنی پیام مخابرات رفت و توانست در پایان با تک گل دقیقه 77 کیوان مطهری که از روی یک ضربه ایستگاهی زیبا بدست آمد مهمانش را با شکست بدرقه کند.



این دیدار ابتدا با شروع خوب بازیکنان صنعت ساری همراه بود. آنها که در طول ماه های گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشته بودند و نمی دانستند در نهایت به میدان می روند یا نه در این بازی بسیار با انگیزه ظاهر شدند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

ضربات ایستگاهی خوب کیوان مطهری در دقایق 18 و 22 و همچنین شوت از پشت محوطه ی جریمه ی علی رضایی که به جای مصطفی عاقلی وارد میدان شده بود از موقعیت های خطرناک صنعتی ها در نیمه نخست بود.

در شروع نیمه دوم نیز شاهد بازی نسبتاً متعادلی از سوی دو تیم بودیم که رضا تقوی با دو تعویض و اضافه کردن حسین قهارپور و اصغر نادعلی با تجربه به ترکیب تیمش توانست ابتکار عمل را در دست بگیرد و بازی به مراتب بهتری را نسبت به حریف به نمایش بگذارد.

فرار خوب پیمان سیفی در اواسط نیمه دوم و پاس رو به بیرون وی، حسین قهارپور را صاحب موقعیتی فوق العاده در چند قدمی دروازه مخابرات فارس کرد اما بغل پای بی دقت او باعث شد تا آه از نهاد هواداران تیم صنعت ساری بلند شود.

در ادامه و در دقیقه 77 صنعت ساری موفق شد از روی یک ضربه ایستگاهی توسط کیوان مطهری قفل دروازه تیم شیرازی را باز کند تا موجی از شادی را به اردوی این تیم و هواداران خونگرمش بیاورد.

پس از به ثمر رسیدن این گل اتفاق خاصی رخ نداد و صنعت ساری موفق شد همانند فصل گذشته، اولین بازی خانگی اش را با بردی شیرین جشن بگیرد.

به گزارش مازندلیگ، در پایان هفته سوم رقابت های جام آزادگان، تیم صنعت ساری با 3 امتیاز و با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا در مکان یازدهم جدول گروه الف این مسابقات قرار گرفت. /مازند لیگ



نتایج کامل این مسابقات به شرح زیر است:

اتکا گرگان 1 - 2 استیل آذین
مس رفسنجان 1 - 2 پیکان
داماش تهران 0 - 1 شهرداری اراک
فولاد یزد 1 - 0 شهرداری‌بندرعباس
شهرداری یاسوج 1 - 0 نفت‌مسجد‌سلیمان
صنعت ساری 1 - 0 پیام مخابرات
گسترش فولاد 0 - 0 ایران جوان بوشهر
آلومینیوم هرمزگان 1 - 0 گهر زاگرس
استقلال صنعتی 1 - 1 نیروی زمینی
تربیت یزد 2 - 1 شیرین‌فراز‌کرمانشاه
نساجی مازندران 1 - 1 کاوه تهران
ماشین‌سازی‌تبریز 2 - 0 گل گهرسیرجان
برق شیراز 0 - 0 پاس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.